Job 21 van 22


Report this listing

Solliciteren



Guest Relations - Frans / Nederlands / Engels (m/v/x)


Functie

Omdat achter de mooiste tuinen ook de grootste talenten schuilen…

Verkozen tot Beste Dierentuin van Europa door de Diamond Themepark Awards!

Met de ambitie om deze erkenning wereldwijd uit te breiden,

Opent PAIRI DAIZA haar deuren voor een:

Een Guest Relations (m/v)

Frans / Nederlands / Engels

  • U bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze hotelgasten
  • U begroet de gasten in hun eigen taal, heet hen welkom en fungeert als contactpersoon voor alle vragen tijdens hun verblijf
  • U ontvangt VIP-gasten en zorgt voor een goed verloop van hun verblijf door elk detail te verzorgen (specifiek onthaal op de kamer, begeleiding, specifieke verzoeken, ...)
  • U maakt de lijst van aankomsten voor elke dag en geeft elk detail aan dat relevant is voor het comfort van de klant. U vermeldt de verschillende producten die door de klant worden aangekocht en u zorgt voor de coördinatie van de bestellingen en de levering van deze producten
  • U bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van het groepsmanagement
  • U zult de andere afdelingen van het hotel moeten ondersteunen om de best mogelijke klantenervaring te bieden (kamer check-in, gasten check-out, lobby-bar service, bagageafhandeling, ...)
  • Elke week maakt u een inventaris op van de voorraden en zorgt u ervoor dat de minimumvoorraad wordt gerespecteerd (horecaproducten, snoepgoed, enz.). U bent verantwoordelijk voor het plaatsen van bestellingen indien nodig
  • Elke ochtend gaat u naar de ontbijtzaal om de indrukken van de klanten te verzamelen over het park en zijn faciliteiten, het hotel en zijn diensten, het restaurant, enz.
  • U neemt contact op met de gasten om de accommodatievoorzieningen en de aangeboden diensten te presenteren.
  • U bent de schakel tussen alle afdelingen om aan alle wensen van de klant te voldoen en ervoor te zorgen dat hun verblijf zo goed mogelijk verloopt en aan hun verwachtingen voldoet
  • Wanneer er een klacht wordt gemeld, zult u de klant ontmoeten en een luisterend oor bieden. U neemt contact op met de betrokken diensten en zoekt een passende oplossing voor de ondervonden hinder
  • Naar aanleiding van de feedback uit de tevredenheidsenquêtes neemt u contact op met klanten die hun ervaring in het Resort willen delen

Jouw profiel

  • U hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en het Engels
  • U hebt een ruime ervaring in het hotelwezen
  • Een bachelordiploma in hotelmanagement, toerisme of secretariaatswerk is wenselijk
  • U hebt een goed gevoel voor gastvrijheid en kunt zich aanpassen aan verschillende situaties
  • U kunt zelfstandig werken
  • U bent nieuwsgierig en open-minded voor verschillende levensstijlen en culturen
  • U hebt een uitstekende teamgeest en bent vriendelijk
  • U hebt een goede beheersing van IT-tools en de Office-suite
  • U hebt een uitstekend voorkomen en bent vriendelijk, behulpzaam, dynamisch en respectvol
  • U bent flexibel en beschikbaar om ook in het weekend, tijdens schoolvakanties en op feestdagen te werken, omwille van onze activiteitensector
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
    Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)
  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)
  • Plaatsen en goederen bewaken
    Rondes ter preventie en voor het opsporen van risico's uitvoeren
  • De klantenrekeningen administratief opvolgen (aanmaningen, controle van uitgestelde betalingen, ...)
  • De klanten verwelkomen bij hun aankomst
    De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
  • De organisatie van seminaries, congressen, ... in het bedrijf coördineren
  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren

Aanbod

Ben jij het talent waar Pairi Daiza naar zoekt? Ben jij klaar voor deze boeiende uitdaging?

Solliciteer dan zeker voor deze functie.

Je krijgt 60 seconden de tijd om ons in een filmpje te overtuigen van je enthousiasme om voor Pairi Daiza te werken!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht